tiistai 8. kesäkuuta 2010

Kesänavat

Oulussa alkaa hommat käydä aika hiljaiseksi. Anski tuntuu olevan slummiutunut Suomalaiseen peräkylään ja Minea lentää juuri kohti maailman ykkösperäkaupunkia. Mietin, missä minun pitäisi olla vai ollako rauhassa.

Olen odotellut jo pari päivää tärkeää kameralähetystä etelästä, mutta sekään ei anna kuulua itsestään. Vielä tämän viikon voin käydä koululla lounastauolla ja hakemassa vertaistukea medianomien kesään, mutta pääosin toisen ruokalan pöydistä täyttää laitoksen opettajat ja toisen minä. Tämä kesä on kaiketi omistettu osaltani hiljaiseen työntekoon ja urheiluun.

Siispä. Kesän työsuunnitelmaa miettiessäni päätin pyhittää neljän jälkeisen vapaa-ajan heinäkuusta alkaen koulutöille, kun nyt kesäkuussa yritän saada ruokarahaa. Heinäkuun 1. päivä torstaina aloitan todennäisesti ensimmäisenä Iinan hahmovaihtoehtojen suunnittelulla. Tätä ennen minulla on vakaa aikomus lukea myös lainaamani "Using Flash MX" -kirja, vaikkakin laitamme onneksi animaatiot kulkemaan ToonBoom -ohjelmalla eikä Flashillä.

Vaikka kesäkuun alku on ollutkin kylmää ja minua on palellut lähes alati sisällä ja ulkona, sisältä ja pinnalta, uskon että tästä tulee kuitenkin muistettava kesä. Työnteosta veteraanitkin sai kuulemma voimaa.

Ei kommentteja: